NALOTY NA SKLEPY Z DOPALACZAMI.

Temat: EXTRIM v.II -nowy model ze stajni Artex-u.

Może to problem ze źle dobranym smigłem.... zastosowałem GWS 7x6.
Hę..??? A co było kryterium takiego doboru? Widzimisię? Równie dobrze możesz założyć do bolidu kółka od gokarta i dziwić się, że "nie idzie".

Załóż 10x5, wisieć na śmigle nie będzie, ale przynajniej da się latać.


EDIT: nie pisz podta pod postem, tylko używaj opcji Edytuj
Źródło: pfmrc.eu/viewtopic.php?t=2157



Temat: Bilstein B8 + H&R -35mm - problem z zawieszeniem...
cześć
Ostatnio wymieniłem stare amortyzatory w Hondzie CRX ed9, na komplet Bilsteinów B8. Stare amory (jakieś 'gazówki') praktycznie były na wykończeniu - nawet na najmniejszej nierówności "dobijały". Natomiast na równym asfalcie samochód miał świetną trakcję w zakrętach - jechał jak gokart Wink. Na suchym asfalcie nie był ani nadsterowny, ani podsterowny.

Po założeniu B8-ek (najpierw na tył) samochód lekko się podniósł i zrobił się nadsterowny. Na tych samych łukach przy niższej prędkości zaczyna uciekac tył. Dodatkowo po dodaniu gazu w zakręcie zaczyna mielić jednym kołem. Po założeniu B8-ek z przodu sytuacja się nie zmieniła, a może i lekko pogorszyła.

Jedyny plus to jazda po nierównościach - jest twardo, ale czuć że amory pracują, nie ma efektu "dobicia", samochód nie skacze na wybojach.

Gdzie szukać przyczyny? Czy to wszystko jest spowodowane tylko podniesieniem środka ciężkości? Czy może zmianą kąta pochylenia kół (które jest nieregulowane w CRXie i uzależnione jedynie od wysokości)?

Poza kompletem Bili założony jest komplet sprężyn H&R -35mm, na których samochód został kupiony - tu nie było żadnych zmian.

pozdrawiam
Źródło: hondatech.pl/viewtopic.php?t=3616


Temat: instalacja w gokardzie
Kolega kuśka ma najwyraźniej bardzo mocno przerobiony silnik do gokarda. W takich profesjonalnie tuningowanych silnikach stosuje się motoplaty PVL lub Selettra, które mają bardzo lekkie koło zamachowe (ok. 500g) i jedną cewkę po zewnętrznej stronie koła zamachowego która służy wyłącznie do zapłonu. Podejrzewam że ekstremalnie uprościł zapłon - założył wyłącznie krzywkę magneta.
Z podłączeniem takiego zapłonu nie ma problemu. + akumulatora podłącza się przez wyłącznik zapłonu do zacisku 15 cewki zapłonowej. Zacisk 1 podłącza się do przerywacza i kondensatora. Ja dodatkowo zaleciłbym założenie rezystora ograniczającego prąd w obwodzie pomiędzy cewką zapłonową a wyłącznikiem zapłonu. Rezystor powinien być tak dobrany aby prąd zasilania nie przekroczył ok. 3A. Większy prąd to również większa energia iskry, ale również większe straty energii oraz przyśpieszone wypalanie się styków przerywacza. Rezystor powinien być wykonany z grubego drutu oporowego. Im dłuższy tym prąd będzie mniejszy. Warto dodać że będzie się bardzo mocno grzał podczas pracy. Można zastosować przewód oporowy z Fiata 126p (długość ok. 50 cm).
Warto pomyśleć nad trochę większym akumulatorze aby szybko się nie rozładowywał podczas jazdy.
W niektórych silnikach wyczynowych stosuje się zapłon DC-CDI, czyli zapłon tyrystorowy zasilany ze źródła prądu stałego, najczęściej w postaci baterii Ni-Cd 9V.
Źródło: simsony.net/showthread.php?t=4672


Temat: Humor


Założę się, że powiesili to jednego dnia

[ Dodano: 2007-08-13, 20:31 ]
Fragment książki "Ciekawostki Naukowe II". Tekst o tzw. Sprasowanej faunie czyli o zwierzętach przejechanych na drogach. Cały tekst jest wbrew pozorom satyrycznie napisany.

BAR "OSTRE HAMOWANIE"

Menu baru "Ostre hamowanie" zamieszczone w internecie zaczyna się od słów: "Co przejedziecie to sobie zjecie" oraz "Kiedy głód zawoła, szybko zajrzyj pod koła".

Wśród przystawek mamy tam między innymi: Rolady z autostrady, Kurczaka, któremu się nie udało i Kota na płasko.

Z dań lunchowych możemy wybrać na przykład Kanapkę-Zdrapkę, czyli "Co przejechane... w chlebku podane".

W dziale "Dania główne" (Dziczyzna górą, byle ze skórą) do wyboru do koloru: Mus z wiewiórki, Roztrzepaniec z gołębia, Skunks w aromacie, Jeże prawie świeże czy Żółw na twardo. W daniach specjalnych (Rarytasy różnej rasy - Rzucisz się jak prosię na psa we własnym sosie) prawdziwe delikatesy: Pudel a'la strudel, Ratlerek, co spotkał rowerek, Zrazy z charta spod gokarta, Bassety spod lawety. Do australijskiej wersji karty dań można by włóczyć na przykład takie smakołyki jak: Pisklę emu spod tandemu, Porcja królika z bieżnika, Ćwierć dziobaka ze zderzaka czy Herbata z wombata.

Niektórym może się wydać bardzo masakryczne i niesmaczne, np. mojej Gośce, ale ja poległem ze śmiechu. Dlatego, jeżeli ci się to nie podoba, to daj se spokój z krytyką, bo tym mnie nie ruszysz. Po prostu każdy ma inne poczucie humoru.
Źródło: wit.jifer.civ.pl/viewtopic.php?t=11


Temat: [A6 C6 2,7 TDI] felgi 18 - komfort
No i ja cos dorzuce.
1) Wyglad - tarcze sa wazne bo jak sie zalozy azurowy felunek 19" i tarcze zgina gdzies w srodku to auto wyglada jak woz drabiniasty. Wiec moja rada felga 17" z otwartym wzorem na ok. 50-60% bedzie wygladac ladnie, 18" tez, ale 19" to juz tak otwarta na 40%. Sam mam S-Line z wiekszymi tarczami (min. 17" moge zalozyc) i mam porownanie do kumpla co ma takie same fele jak ja (18") ale na zwyklych zaciskach - roznica jest - odczuwalna wizualnie na niekorzysc mniejszych tarcz. Malo tego - zastanawialem sie nawet czy przy wymianie na nowe nie kupic nawiercanych - to jest dopiero kozak efekt - moze sie tylko kloce szybciej pojada. Generalnie dla mnie 17" vs 18" remis - sporo zalezy od wzoru chociaz latwiej dobrac ladne 18"-ki.
2) Cena - 18" maja niestety nieprzyzwoicie wysokie ceny za kapciochy, o 19" juz nie wspomne - producenci zakladaja, ze chyba idzie im wiecej gumy o 80% na taka opone albo sa slabi z matmy. Wiec kazda zmiana obuwia baaardzo boli. Tu zdecydowanie wygrywaja 17".
3) Komfort - mam pneumatyke wiec u mnie to wyglada troche inaczej niz przecietnie, ale tez smigam sporo wawa-katosy (rodzina tam mieszka i wszystkie kursy do Austrii, Slowacji i Niemiec robie przez K-ce) i moge sie wypowiedzie dokladnie o jezdzie na tych trasach (rozmiary mam zalecane z briefu i cisnienie brief+0,2bar - zimowki 17" 225/55 - 2,8p/2,6t bar, letnie 18" 255/40 - 3,0p/2,8t bar):
- wawa-katosy - zimowki - komfort bardzo dobry, kolein w ogole nie czuc bez wzgledu na glebokosc i auto swietnie sie prowadzi, odczuwalny jedynie jest spory halas (ale to wina zimowek), przy wiekszych prekosciach na lukach trzeba lekko zdjac noge z gazu bo mniej sie klei do drogi na dziwnie profilowanych polskich drogach; letnie - komfort jest taki sam jak na 17" do chwili kiedy nie pojawia sie koleiny - trzeba sie naszarpac z autem bo kierownica chce jechac sama (zawsze gdzie indziej niz prowadzi droga), przy hamowaniu przed swiatlami (glownie miedzy Siewierzem a Czestochowa) auto potrawi wyrac o pol metra w lewo lub prawo nawet jak sie je mocno trzyma (ja do kurdupli nie naleze), zatem kolein trzeba unikac jak ognia albo sie meczyc - rekompensuje to jazda na lukach - jak lece 180 kmh i ktos mi siada na d... to ja nogi z gazu nie zdejmuje wcale a wszyscy hamuja - dzieki temu czas ogolnego przejazdu jest krotszy na 18"
- miasto - zimowki (17") - ogolnie ok, tylko czasami jak dziura to sie wpada calym kolem na gleboko i jest huk, komfort niezly ale nie powala (na 16" jest cacy), na letnich (18") komfort... ??? ... a co to jest? Nawet jak pies narobi na drodze to czuc na zawiasie, ze sie przez g... przejechalo a z rozsypanych monet mozna wyczuc nominaly po grubosci krazka - srednie czasu przejazdu w miescie (glownie okolice Wawa, Piaseczno, Tarczyn, Sosnowiec, Katosy, Myslowice) spadaja o okolo 1/3. Rekompensuje to jazda w terenie - tu sie zdziwilem - jadac do domu mam maly offroad (ok 600 metrow) - dziury jak na camel trophy - szersze kapcie powoduja mniejsze bujanie auta i tym samym mniej pracy amortyzatorow przy zblizonej predkosci (15-20 kmh) - oczywiscie przy 50 kmh byloby pewnie gorzej ale tam nawet 14" by nie dala rady.
- autostrady - czyli cos co w PL nie wystepuje prawie wcale. Zimowki 17" sa fajne i fajnie sie na nich jedzie i tyle. 18" letnie? hmmm... tu bym sie pokusil o stwierdzenie, ze nawet 19" warto miec. Poprostu auto jak marzenie - gokart sie kryje. Obnizam zawieszenie na tryb dynamiczny wale w glebe pedal gazu i zapominam o wszystkim - jest komfort, bezpieczenstwo, cisza, trzymanie na drodze i co sobie ktos wymysli.

Rozpisalem sie - moje zdanie takie - jak jezdzisz glownie po Slasku i Mazowszu + gierkowka to dobre kapcie i ladne 17" beda swietnym wyborem (szerokosc na koleiny max 225) jak smiagasz za granice na autostrady to 18" dadza Ci dopiero poczucie dobrego prowadzenia auta - ale to ma znaczenie tylko przy duzych predkosciach.

Jestem we wtorek w Katosach to mozesz sobie obadac jak sie turla moje auto na 18" + PZero.
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=21382



© 2009 NALOTY NA SKLEPY Z DOPALACZAMI..

Home jaja Pop pl java gratis