NALOTY NA SKLEPY Z DOPALACZAMI.

Temat: regulacja zaworów
No właśnie.... tego mi zabrakło w opisie Ayo 007 przy ustawianiu zaworów:
"Luzy zaworowe ustawia się w momencie, w którym obie krzywki nie wywołują nacisku na zawory, czyli przy ustawieniu tłoka w GMP, pomiędzy suwem sprężania i pracy. Moment taki następuje co dwa obroty wału korbowego."
A następny cylinder mamy po 360 stopniach.

Jednakże problem jest inny. Na początku nie słychac klekotania zaworu, nawet przy gorącym silniku. Jednak gdy ostro doda się gazu, zawór w tylnym cylindrze rozregulowuje się i później słychac go na wolnych obrotach... Czyli znowu rozebrac, wyregulowac i jest cicho...

Czy ktoś wie o co w tym chodzi?
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=3059



Temat: cykanie zaworków 750
Hm spędziłem kolejne godziny w garażu przy zaworach i co a no jakiesik dziwniaste te moje ustrojstwo, ale do sedna: kręcąc tą śrubą pod deklem to wał korbowy czy coś tam wchodzę na I ustawiam zawory 0,1 -0,15 daję na T ustawiam to samo. I co się dzieje dziwnego obracam 360 stopni i na wskazanych ustawieniach zawory są ciasne że hoho ani drgną robię kolene 360 stopni i jest oki (czyli ustawienia jakie zrobiłem)kolejne 360 ciasne kolejne 360 i jest ok. Możecie powiedzieć o co z tym chodzi. dlaczego co drugi obrót zawory mają ustawiony luz?????? Przy I i T czyli maxymalnym wychyleniu tłoka do góry.
Źródło: konop25.nazwa.pl/virago.com.pl/viewtopic.php?t=1841


Temat: 3S-GE w Corolli...
W skrócie 2 awarie -
1-sza - pu ustawieniu rozrządu i zawiezieniu auta do strojenia coś się poprzestawiało auto straciło zapłon i zgasło. Po poszukiwaniach okazało że pasek się poluzował bo padł napinacz. Nowy jak to w Toyocie nie ma zaniennika i kosztuje 360 zł - po kolenym zamontowaniu okazało się że na szczęście zawory całe

2-ga- silnik padł - po wstępnym strojeniu jeszcze bez storjenia wysokich obrotów - padł na panwekach na wale. Niestety jazda bez oleju w ostatnim wyścigu zrobiłą swoje zniszczenia.
Własnie dzisiaj Łukasz pojechał po komletny i cały nowy silnik 3s-ge 3 gen ( jeszcze nigdy nieodpalany) Ból z takim silnikiem jest taki że będziemy musieli go docierać ale może podział dłużej niz poprzednie.
http://www.moto.allegro.p...celica_mr2.html
Źródło: forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=12560


Temat: Problem z Rozrządem
Witam, ostatnio mój Escort zaczął kopcić na czarno, gdy dodałem gazu to silnik się zadławił, następnie jak próbowałem zapalić to nic, kręcił ale nie mógł zaskoczyć, zdjąłem pokrywę od rozrządu by sprawdzić naciąg paska, okazało się że rolka była poluzowana i pasek przeskoczył o kilka zębów, następnie znajomy ustawił na znaki koło od wałka rozrządu oraz wał korbowy i założył pasek, auto zapaliło od razu lecz był straszny dzwięk jakby coś się tłukło, więc decyzja padła że ściągamy głowicę, uszczelka była padnięta, no to głowica poszła do planowania, tokarz powiedział, że prostował ją też, tłoki zostały przeczyszczone, głowica umyta, kupiłem nowy pasek rozrządu, po skręceniu głowicy zaczęły się kłopoty, jak chce ustawić rozrząd to: znaki od wałka rozrządu pokryją się, gdy przekręcam wałek korbowym to dochodzi do pewnego punktu i jakby uderzał tłok chyba o zawór, czy to jest możliwe? założyłem pasek rozrządu według znaków, dokręciłem rolkę napinającą i kluczem spróbowałem kręcić już kołem wałka rozrządu z założonym paskiem, to samo nie obróci się o 360 stopni tylko coś blokuje tłok, uszczelka nowa z silikonem, czy jest możliwe że podczas szlifowania zabrało za dużo z głowicy i tłok sadziłby o zawór? próbowaliśmy cały czas, znajomy trzymał wał korbowy jakby chciał przkekręcić a ja kreciłem cały czas wałkiem rozrządu i dalej nic z tego.
Silnik to 1.4 8v Wielopunkt, co waszym zdaniem mogło się stać, zawory są ok nie pokrzywione, nie połamane bo sprawdzaliśmy.
Już mam dość nerwów z tym silnikiem i szukam innego ale ciekawi mnie to czemu ten tłok się blokuje?
Pozdrawiam
Źródło: siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=7518


Temat: Ustawienie rozrządu w 2000 16V
Mam rysunek według którego podobnie jak w silniku 2.0 8v znaki widoczne od strony pokrywy zaworów mają się pokrywać z tymi otworami (łezkami) na blaszanej obudowie kół rozrządu.z tym że w 2000 16v zamiast tych otworków w kształcie lez jest prostokątny otwór widoczny po zdjęciu pokrywy od świec (tej z napisem 2000 16v electronic injection).
i wszystko byłoby jasne ale po ustawieniu nacięc na kołach w kącikach tego prostokątnego otworu (ustawienie według rysunku)wychodzą głupoty.
po zdjęciu plastikowej obudowy rozrządu widoczne są dwa nadlewy umieszczone cntralnie nad każdym z kół rozrządu.nadlane są wewnątrz obudowy kół w pokrywie zaworów.
są tam również na kołach dwa nie wielkie nacięcia,które chyba mają się z nimi pokrywać.I właśnie tego nie jestem pewien bo przy takim ustawieniu przekręciłem pełne 360 stopni wałem i nigdzie mi nie przyblokowało,a rysunek (ten niby nie odpowiedni kserowałem z książki od mechanika i innego nie było.Więc licze na to że może to był schemat do tego silnika z lat 1990-1993.Pomocy
Źródło: forum.tempra.org/viewtopic.php?t=5017


Temat: REGULACJA ZAWORÓW w HR-V D16W1 77KW

11 kolejność pracy to chyba 1 4 2 3 i w takiej kolejności musisz ustawiać zawory na cylindrach bedzie ci łatwiej
12 gdy wyregulujesz wszystkie zawory na 1 cyl obracasz wałem o 360' i ustawiasz 4 cylinder i tak pokolei później 2 i 3


11 Kolejność zapłonu to 1-3-4-2 i tak należy ustawiać pokolei zawory
12 Wałem obraca się o 180 st, ewentualnie dużym ułatwieniem jest zdjęcie osłony rozrzadu (tej małej górnej) i patrzenie na koło rozrzadu. Gdy znak up jest u góry ustawiamy zawory na 1 cylindrze, gdy znak up jest na godzinie 9 ustawiamy zawory na cylindrze 3, gdy znak up jest na dole (godz 6) ustawiamy na 4 cylindrze, a gdy znak up jest na godz 3 ustawia się zawory na cylindrze 2.

PS. Krecimy kołem pasowym za pomocą klucza nasadowego nr 17, i krecimy nim w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara.
Źródło: honda.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=17852


Temat: co sie stało i ile mnie bedzie kosztowac naprawa
Jezeli pekł Ci pasek to niekoniecznie musiały skrzywic sie korby,poniewaz tam jest regulacja hydrauliczna zaworów i zawory przy peknieciu paska podchodza do góry i tłoki obróca sie. Spróbuj pokrecić wałem( za koło pasowe np. tylko zdejmij pasek wielorowkowy, wspomaganie, alternator) jezeli wał sie obróci o pełne 360 stopni to korby sa dobre wiec zostaje Ci zakupic pasek i ustawic rozrzad!
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=5732



© 2009 NALOTY NA SKLEPY Z DOPALACZAMI..

Home jaja Pop pl java gratis