NALOTY NA SKLEPY Z DOPALACZAMI.

Temat: rozrzad zaplon
mam vw passat GT 18+lpg 1992r.
po wymianie rozrzadu samochod nie dziala tak jak powinien chociasz ustawilem wszystko na znaki.
odpalac odpale ale strzela nie ma mocy co jest tego przyczyna.
czy to morze byc cos z komputerem.
prosze o pomoc dzieki

Źródło: umserwis.fora.pl/a/a,473.html



Temat: Ile kosztują części do New Beetla
2.0 AQY 85kW benzin

Kompletny rozrząd + filtry paliwa, oleju, powietrza + napinacz paska alternatora = 550 pln - www.rozrzad.pl
pasek alternatora = 210 pln - ASO
czujnik temp = 112 pln - ASO
płyn chłodniczy = 80 pln - ASO
płyn hamulcowy = 75 pln - ASO
płyn wspomagania = 22 pln - ASO
wymiana zbiornika płynu wspomagania = 64 pln - ASO
wymiana kpl rozrządu z pompą wody i ustawieniem zapłonu = 490 pln - ASO
wymiana termostatu (UWAGA!!!) = 234 pln - ASO - wiem, że trudno się do niego dostać, ale...
wymiana paska alternatora = 90 pln - ASO
wymiana filtra paliwa = 54 pln - ASO
wymiana sondy lambda = 72 pln - ASO
sonda lambda przed katem = 350 pln - Intercars, po fakcie pojawiła się w necie za 80 pln podobno oryginał
sonda lambda za katem = 450 pln - Intercars
osłona górna akumulatora = 50 pln - ASO
osłona boczna akumulatora = 35 pln - ASO
lampka bagażnika = 50 pln - ASO Skoda - ta sama lampka w Skodzie jest tańsza niż w VW
mocowanie puszki filtra powietrza (śruba, tuleja metalowa, uszczelka gumowa) = 85 pln !!! - ASO
uchwyt/rączka do obalania przedniego siedzenia = 40 pln - ASO
kable WN = 130 pln = sklep za rogiem
świece Bosch kpl = 64 pln - jw
termostat = 35 pln - jw
zbiornik płynu wspomagania używka = 50 pln - Alledrogo
filtr przeciwpyłkowy z węglem akt = 60 pln - Intercars
Źródło: newbeetle.fora.pl/a/a,97.html


Temat: Kupno A6 2,5 czy 1,9
Fakt faktem 2.5 TDI jest awaryjny. Jeśli ktoś natrafi na naprawdę zadbany model wtedy nie będzie żałował. V6 chodzi po prostu pięknie, ten pomruk od ponad 2 tys. obrotów nie ma nic wspołnego z dieslem- brzmi jak prawdziwe zasilane benzyną V6. Nic tylko jechać. Spalanie, ja mam manuala-w mieście ok 9-10 litrów na trasie troszkę mniej nawet 8 litrów. Przyczyną spalania duzej ilosci ropy w V6 jest min, zużycie silnika lub o czym mało kto pamięta prawidłowe ustawienie kąta wtrysku po wymianie rozrządu. Dla mnie V6 TDI jest dużo lepsze niż 1.9 R4, kupując silnik 2.5 litra nawet w dieslu trzeba się liczyć z kosztami utrzymania. Pamiętajmy że 2.5 Tdi wprowadzona w 1998 była pierwszą konstrukcją V6 VW zasilaną ropką. Po lifcie (2001) silniki te są już dużo lepsze mniej palą (ok litra) i są bardziej trwałe. Powiem kiedyś za nim kupiliśmy A6 marzył mi się Passat B5/B5FL z 1.9 TDI. Przejechaliśmy się raz 2.5 Tdi i już wiedzieliśmy to silnik dla nas. Nie chcę nikogo obrażać, ale ja nie kupię nigdy do A6 silnika R4. Kultura pracy w tym silniku jest ok, ale to nie to co w V6.
Chcesz kupić V6 szukaj zadbanego i regularnie serwisowanego a nie pożałujesz.
Co do aluminium w nadwoziu A6 to tylko wykonane z tego metalu są elementy zawieszenia. Aluminiową budę ma A8 i A2 a reszta serii to stal.
Źródło: audimania.eu/forum/viewtopic.php?t=4430


Temat: Problem z odpalanie zimą
Witam

Dzisiaj przywleczono kolejne autko "VW 1,9 Tdi 1Z".( w tym miesiącu trzecie) Auto przejeło się dniem bez papierosa i rzuciło palenie.
Jak myślicie co mogło być przyczyną Oczywiście przeskoczył pasek rozrządu, ponieważ wymieniacz paska nie napioł odpowiednio napinacza sprężynowego. Ponadto rutynowe sprawdzenie kółka na wale korbowym wykazało niedokręcenie śruby centralnej i wyrobienie cięciwy, (śrubę odkręciliśmy P A L C A M I ). To nie żart , tylko klient miał fart . Niebawem zapodam foto.
Po wymianie kółka i śrubki oraz ustawieniu wałka, autko pięknie mruczy .

Pozdrawiam
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=267


Temat: VW Golf mkV by Sit
WIDZĘ ŻE MUSZĘ TU WYJAŚNIĆ PARĘ SPRAW WIĘC MOŻE PRZEDSTAWIE HISTORIĘ MOJEGO VW OD POCZĄTKU ZOSTAŁ ON PRZYWIEZIONY Z NIEMIEC W LUTYM 2005r Z USZKODZONĄ TYLNIĄ KLAPĄ WYBITĄ SZYBĄ I PĘKNIĘTYM ZDERZAKIEM POSTANOWIŁEM ZAŁOŻYĆ MU CHIP DOKŁADNIE ROBIŁA MI TO JAKAŚ FIRMA W BIELSKU POMIAR WYKONANY PRZED CHIP'EM WYKAZAŁ ŻE GOLF MA 112HP I 267NM A POWINIEN MIEĆ 105HP I 250NM PO ZAŁOŻENIU CHIP'U ZOSTAŁY ZROBIONE 2 POMIARY JEDEN WYKAZAŁ 159HP/415NM A DRÓGI 158HP/412NM AUTO NAPRAWDE WTEDY SZŁO DOBRZE LECZ TRZEBA BYŁO WYMIENIĆ PASEK ROZRZĄDU I WTEDY POJAWIŁ SIĘ PROBLEM A MIANOWICIE TAKI ŻE PO WYMIANIE TRZEBA USTAWIĆ POCZĄTEK WTRYSKU A KOMPUTER SERWISOWY NIE UMIAŁ SIĘ POŁĄCZYĆ Z SAMOCHODEM WIĘC ZOSTAŁ USUNIĘTY CHIP I DOPIERO WTEDY WSZYSTKO WROCIŁO DO NORMY LECZ AUTO BYŁO ZA SŁABE DO MOICH POTRZEB WIĘC POSTANOWIŁEM ZNOWU ZAŁOŻYĆ CHIP LECZ JUŻ W SERWISIE VW ŻEBY NIE BYŁO JUŻ WIĘCEJ NIE MIŁYCH NIESPODZIANEK VW SIĘ NIE POSTARAŁ I WYCIĄGNOŁ Z NIEGO TYLKO 148HP/395NM ALE I TAK NAJWIĘKSZYM ABSURDEM JEST TO ŻE AUTO ORGINALNIE PALIŁO OKOŁO 6L NA 100Km A TERAZ SPOKOJNIE SIĘ MIEŚCI W 5,5L NA 100Km W TRASIE MÓJ OJCIEC ZESZEDŁ DO 4,8L NA 100Km


A CO DO USTAWEK
SĄ LUDZIE KTORZY LUBIĄ SZACHY I W NIE GRAJĄ SĄ LUDZIE KTORZY LUBIĄ BIERKI I TEŻ W NIE GRAJĄ JA LUBIĘ SIĘ ŚCIGAĆ NIE WAŻNE CZY WYGRAM WAŻNE ŻE ROBIE CO LUBIE

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2009 23:49 ]
Źródło: vwslask.pl/forum/viewtopic.php?t=6937


Temat: [MK5] Problem przy odpalaniu 1.8 TDdi
Dobra pany koniec tematu.
Fakt jest taki Endura DI (direct Injection) oparta na VP44 blizniacza z VW jest ukladem czulym na powietrze i niestety Bledem jest myslenie iz te uklady sie nie zapowietrzaja oraz ze nie da sie go zapowietrzyc... Jedynie Uklay CR sa na to odporne.
Kamil Endura DI ma Pasek oraz lancuch rozrzadu gdzie pasek przypada tylko na pompe wtryskowa i fakt ze mozna latwpo popierdzielic ustawienie w rozrzadzie.
jajcyk, Tu nie chodzi o to iz zapowietrzony uklad jest caly czas bo, wg Twojego opisu na wolnych przy zimnym silniku auto telepalo sie, wystarczy troche na obroty wkrecic silnik i jest lepiej bo uklad zaczyna sie odpowietrzac. Kolejna sprawa bylo to iz opisales ze na cieplym silniku pali ok i nic sie nie dzialo gdzie w 3/4 przypadkow jest to objaw cofania sie paliwa.

Sorry za mase bledow ale jestem na kompie z doskoku bo moj komp sie "spalil".
W razie ktos chcial by cos dodac w temacie to prosze o PW.
Źródło: forum.fiestaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=46638


Temat: v70 - szarpniecie kierownica przy zapalani ui gaszeniu silni
Witaj,

Ja bym odrazu wymienił rozrząd po zakupie - nawet jeśli nie ma swojego przebiegu. Chyba że znasz z pewnego żródła jego historię

Teoretycznie pasek powinien byc wymieniony po 120kkm , tak zalecał producent. Wiadomo, że są paski różnych maści i jakości, dlatego zmienia się go między 80-120kkm .

Jedź jak najszybciej i wymień ten pasek oraz rolki - na forum znajdziesz rady i opiine.

Pamiętaj, ze tam tak naprawdę są dwa paski - jeden napędza rozrząd, pompe wodną i olejowa, drugi po przeciwnej stronie pompę paliwową - przy jego wymianie trzeba ją ustawić od nowa - tu dobry warsztat znający się na tych silnikach - acha Volvo ma inne ustawienia niż ten sam silnik stosowany w VW.

Objaw jaki opisujesz, wg. mnie, może mieć dwie interpretacje , a nawet trzy.

1. koło dwumasowe sprzęgła
2. poduszki silnika - nie pamiętam ile ich jest ale sporo
3. poduszka/ki skrzyny biegów.

Jest to kawał silnika więc musi się jakoś zatrzymać, jak padnie jedna poduszka to wibracje przechodzą dalej i wtedy je odczuwasz

U mnie zachodzi podobne zjawisko, co ciekawe im gorętrzy silnik tym bardziej odczuwalne.
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=20045


Temat: v70 nie odpala
bilek, dokładnie - zdejmij osłone silnika po prawej stronie i będziesz miał pompe oraz osłonę od paska idącego z wałka rozrządu na pompę. Jak założysz nowy pasek to od bidy silnik powinien zapalić, ale dalej musisz go ustawić na kompie. Pamiętaj że kąty dla AUDI VW sa inne niż dla Volvo.

i o prosze - http://amtgarageforum.nl/forums/post/122690.aspx

ale sa przynajmniej obrazki

pozd.
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=26349


Temat: Peugeot 106, 1994 rocznik, diesel 1.4
Witam

Procedura ustawienia rozrządu w tym silniczku jest dość prosta pod warunkiem spełnienia kilku warunków:
1. Ustawić wał korbowy silnika w ZZP, a następnie wsunąć kołek śr. 6mm w koło zamachowe (równolegle do osi wału korbowego - od strony chłodnicy).
2. Wkręcić śrubę M8 w otwór gwintowany głowicy przetykając ją przez otwór w kole wałka rozrządu (mniej więcej na godzinie 5.)
3. Wkręcić dwie śruby M8 w obudowę pompy wtryskowej przez otwory w kole napędowym pompy (godz 12 i 5).
4. Założyć pasek (oczywiście zachowując ten sam kierunek pracy, jak przed demontażem) i naciągnąć go mimośrodem rolki napinającej. Prawidłowo powino się stosować specjalne urządzenie zakładane na pasek, ale przyjmując że nie masz takowego, zastosuj starą metodę polecaną w instrukcjach starszych modeli VW. Napinasz pasek w takim stopniu, abyś mógł go skręcić dwoma palcami o 90 stopni, na odcinku pomiędzy kołem wałka rozrządu, a kołem pompy. Jakiekolwiek odgłosy miałczenia lub głuchego gwizdu świadczą o zbyt silnym naciągu. Należy to niezwłocznie poprawić
Nie przesadzaj z siłą dokręcania rolki napinającej
Dla śrub M8 od 18 do 20 Nm, a dla M10 48 - 56 Nm.
Natomiast koło napędu pompy dokręć max 50Nm. W przeciwnym razie możesz rozsadzić stożkową piastę. Te koła wykonane są z proszków spiekanych.

Powodzenia
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2226


Temat: rozrząd T4 2.5tdi

Witam.Zapytałem ponieważ poczytałem ksiązke o wymianie rozrządu w T4 2.5tdi i nie wszystko jest tam dla mnie "jasne jak słońce".Staram się go sam naprawiać ale napewno nie odważyłbym się sam wymienić rozrzadu,...no chyba że pod okiem fachowca jak się już przekonałem w stolicy jest wiele warsztatów widocznych z daleka ale jak przyjdzie co do czego to nawet te od dawna istniejące nie potrafią rozrządu wymienić i ustawić lub po dotknięciu rury między turbo a kolektorem ssacym mówią co niektórzy że "turbo sie zesrało,a regenarcja min.1tys. zł" -naciagacze albo partacze.zastanawia mnie też jak się wkłada prawidłowo uszczelniacze(na klej ? )bo widze że znowu olej się sączy przy osłonie rozrzadu.Przejechałem już nim 60 tys. i w tym czasie już 2 razy były wymieniane.... (aktualny przebieg 278tys.)Niedługo będzie trzeba wymienić uszczelniacze i napewno wymienić rozrzad mimo że pasek i rolka były wymieniane przy 240tys,reszta przy 220tys. ale nie wiadomo kiedy pompa wodna...Ale sie rozpisałem...Pozdrawiam.

Uszczelniaczy nie składa się na żąden klej. Coś słychać żę dzwonią, tylko nie wiadomo w którym kościele
W silniczkach grupy VW uszczelnia się klejem powierzchnie styku skrajnych łożysk ślizdowych wałka rozrządu. Ale to tylko raz podzas montażu wałka rozrządu.
Natomiast w sprawie dotykania palcem rury dolotu powietrza, to mam takie oto zdanie: - palcem to można i owszem, tylko nie rurę i nie z tej strony....

Pozdrawiam
Źródło: forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3033


Temat: Zamula, brak mocy
witaj, ja bym stawiał na złe ustawienie kąta wtrysku , miałem już kilka diesli i z praktyki wiem ze przesunięcie pompy o kilka milimetrów w którąś stronę może powodować niesamowite zmiany w mocy, zapalaniu na zimnym lub ciepłym silniku . Ja pamiętam że jak miałem ten kąt źle ustawiony to nie dało rady ruszyć na asfalcie tak żeby koła zapiszczały a teraz spokojnie ... , jeśli zmieniałeś pasek rozrządu w warsztacie to ten kąt na pewno ustawili fachowo gorzej jeśli ktoś ustawiał na oko Oczywiście tak jak piszesz wyżej nie zaszkodzi sprawdzić sitka w baku i filtra paliwa POZDRAWIAM aha w celach orientacyjnych dodam że pewnego razu wybrałem zapytać się ile kosztuje ustawienie kąta wtrysku w serwisie vw w szczecinie to gość powiedział mi że około 350 zł
Źródło: oldpassats.eev.pl/viewtopic.php?t=162


Temat: rozrząd w vw t4 multivan

Zwracam się do wszystkich znawców tematu z zapytaniem dotyczącym regulacji PO wymianie rozrządu.
Mamy vw T4 multivana z 2002 roku z silnikiem 2,5 TDI 102KM (75Kw). Niecały 1000 kilometrów wstecz wymieniłem rozrząd w stacji obsługi. Mechanik powiedział mi, ze po 1000-1500 kilometrów dobrze byłoby, bym wpadł i wyregulował (chyba) paski, bo dobrze jest to zrobić po wymianie rozrządu.

Czy zgadzacie się z tym? Czy taka regulacja jest faktycznie wskazana?

Pozdrawiam
Wojtek

Troszkę z opóźnieniem bo ostatnio rzadziej bywam na Forum. Rada nie jest pozbawiona uzasadnienia. W silniczkach VW który ma dwa paski ( min AEL) ustawianie początku tłoczenia jest osiągane przez rolkę mocowaną mimośrodowo. Po pewnym przebiegu jak pasek się ułoży ( czytaj troszeczkę wyciągnie) może wymagać niewielkiej korekcji ustawienia początku tłoczenia. Miałem taką konieczność bo autko nie chciało ładnie się uruchamiać na ciepło i po skorygowaniu wszystko wróciło do normy. Zaznaczam jeszcze raz dotyczy to tylko takiego silnika jaki podałem lub klonów z podobnie rozwiązaną regulacją początku tłoczenia pompy wtryskowej.
Źródło: camperteam.pl/forum/viewtopic.php?t=4111


Temat: Wymiana rozrządu

spyro co ty taki ostrozny
Mam jedną zasadę co do auta: nie robię czegoś na czym się nie znam. Skoro nie wymianiał nigdy sam rozrządu to nie powinien się za to brać. Wystarczy że się walnie o jeden ząbek i będzie posilniku... Uważam, że można wydać parę groszy więcej i oddać to specjaliście... Rozumiem robić wiele rzeczy w aucie, ale rozrząd to rzecz poważna i nie warto samemu kombinować z tym... A myślę tak po ostatniej wymienie rozrządu gdzie zawiozłem auto do mechanika z plecenia, facet nie miał zielonego pojecia o tej robocie, pewnie pierwszy raz w życiu wymienieał rozrząd w VW, efekt był taki, że zrąbał ustawienia zapłonu a po tygodniu musiałemkupić nowy pasek i rolkę oraz ustawić zapłon. W sumie oszczędnośc była taka, że wydałem na nowe materiały,m robociznę i suatwienie zapłonu... Czy warto?
Źródło: forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=686


Temat: [Megane I phI] Wymiana paska rozrządu, silnik 1,9 TDI, regul
27 Kwi 2007 23:32 Laguna 1,9 TDI, wymiana paska, ustawienie wtrysku.


--------------------------------------------------------------------------------

Witam, mam zamiar jutro zmieniać pasek rozrządu i trzy rolki w Lagunce 1,9 TDI 1998-9 R, ale to chyba ten sam co siedzi w Megance i mam w związku z tym zapytanie, czy natrafię na jakies poważne przeszkody, bo w takiej Renówce paska jeszcze nie zmieniałem.
Ford, VW, mam opanowane, ale w reni nie wiem co tam żabojady wymyslili ??
Widzę po nowym pasku i w Autotacie, ze są na nim znaki, to pewnie i na kólach zębatych, jak sie blokuje wał główny, wałek rozrzadu i pompę??
Jak tam jest z nałożeniem i naciągiem nowego paska, jak ktoś to robił, to proszę o pomoc.

Czy tak jak w VW, zapłon można póżniej ustawić precyzyjnie za pomoca VAGa .
Sorki, forum Laguny jest dalej zablokowane.
Za cenne parady juz dzięki i pozdrówka.

[ Dodano: 2007-04-30, 22:18 ]
Źródło: megane.com.pl/viewtopic.php?t=1632


Temat: VW carawelka T5 2,5 . POMOCY !!!
Mam wielki problem.W jaki sposób ustawić rozrząd w T5 2,5 tdi rok prod. jakiś 2005-2006(max km).Nie wiem czy są jakieś specjalne blokady do kół zębatych? Wszelkie książki , jakie mam dotyczą tylko rozrządów na pasek. Proszę o jakąś pomoc bo boję się ruszać tego cudaka

Źródło: umserwis.fora.pl/a/a,420.html



© 2009 NALOTY NA SKLEPY Z DOPALACZAMI..

Home jaja Pop pl java gratis