NALOTY NA SKLEPY Z DOPALACZAMI.

Temat: podklady kolejowe
Jackare pisze:


| Chciałem wykopać, pociąć i sprzedać na opał.
| To akurat jest nielegalne.

No dobra. Nie będę tego ciąć.


Sprzedaż 'tak sobie' też jest nielegalna ;)

Hint - Gospodarka odpadami - podkłady kolejowe są traktowane jak odpad
_szczególnie_ niebezpieczny.


Źródło: topranking.pl/1558/podklady,kolejowe.php


Temat: dom z podkladow


| Nic ... mozna tylko wyburzyc. Te podklady jak juz napisano, sa nasączane
| niezłą chemią. To gorsze nawet od azbestu jest ...

Później jeszcze trzeba to po cichu spalić bo za oficjalne
spalenie/wywalenie do lasu grożą ciężkie kary, kolej wywala na utylizację
miliony.


realia sa zupelnie inne, kolej nie ma probleu z ani jednym podkladem
drewnianym , ktore sprzedaje ludziom aby sobie w piecyku palili, moze teraz
nie jestem w temacie ale jeszcze dwa lata temu mieszkalem przy torze i wiem
jak bylo, pradziadek palil podkladami, dzaidek palil podkladami, ojciec pali
i ma jeszcze ze 200 do spalenia. strasznie smierdzi przy cieciu, ale pali
sie znakomicie,
a i jeszcze jedno dziadek na futryny okien zrobione z podkladow i jakos nie
smierdzi

ps. czemu wcześniejsi właściciele sprzedali? Poumierali czy dowiedzieli
sie w czym mieszkają??

Sawa



Źródło: topranking.pl/1558/dom,z,podkladow.php


Temat: Ytong - pytanie

On 2005-04-11, at 9:55, qlphon wrote:


Do czego mozna wykorzystac stare podklady kolejowe?
Domu z tego nie zrobisz - bo smierdzi i toksyczne.
Ogrodzenie? Ciac na mniejsze belki... czy co?
Palic w piecu? Szkoda komina (o zdrowiu nie wspomne)

Naprawde! Jestem bardzo ciekaw co mozna z tym zrobic.


Podjazd do domu
Marcin Chuderski
<CHUDY

------------------------------------------------------------------
Jan Pawel II 1920 - 2005
http://link.interia.pl/f1871


Źródło: topranking.pl/1559/ytong,pytanie.php


Temat: Wykolejenie pod Jastrzebiem
Ok. Bylem zobaczylem: relacjonuje.

Ale najpierw pytanie: ktory rumun CTL-u z bladym czolem jest obsprejowany i
ma duzego taga na boku?

A teraz do rzeczy. Pociag CTL byl prowadzony prawdopodobnie
ET22-R002+ET05-R003 nastepnie kilka wagonow samowyladowczych z wglem,
ST43-R00x, i dalej znow samowyladowcze z WEGLEM a nei z kamieniem. Chyba, ze
to byla ziemia ogrodnicza.
Wykolejenie rumuna przednim wozkiem nastapilo tuz przed tarcza ostrzegawcza
na wjezdzie od Radomia. Szyna w tym miejscu jest moco zuzyta. W tym czasie
czolo pociagu przrpociagu przejezdzalo przez przejazd kolejowy. Ok 30 m
przed nim jest pomaranczowy sierzant. <DYWAGACJEMechanik mogl dac w
cylindry, tyl skladu nabiegl na luku na rumuna, a temu wyskoczyl pierwsz
wozek </DYWAGACJEWozek rumuna wyskoczyl do srodka torowiska i zaczal ciac
podklady. Najechal w takim stanie na plyte przejazdowa troche ja
zmasakrowal, ale prawdopodobnie wagony nie wykolioly sie jeszcze. 200 m
dalej jest drugi przejazd tam zapewne doszlo do wyskoczenia z szyn wagonow.
Rumun nadzial sie na glowice wjazdowa stacji Jastrzab, zapewne doszlo do
szarpniecia i wywalily sie 4 kolejne wagony samowyladowcze.
Wyglada dosc efektownie. Zdjecia jesli jeszcze beda potrzebne wrzuce
wieczorem.
Dziekujemy Bogu, ze w tym czasie nie jechal zaden pasazer w przeciwnym
kierunku.

Jesli nie udroznia choc jednego toru, to jutro bedzie oblezenie
Skarzysko-Tomaszow oraz Lublin - SW. A moze nawet Rejowiec - Zwieryniec -
SW.

Marek Dabrowski


Źródło: topranking.pl/1568/wykolejenie,pod,jastrzebiem.php


Temat: Cysterny z Piaseczyńskiej Wąskotorówki


Ja nie widzę w tym nic złego.


A w tym ze nie poinformowano innych kolei że jest plan pociecia, moze ktos
by odkupil, tez nie widzisz nic zlego?

A ze powojenne - to co? Zabytek to nie tylko kwestia wieku ale i
unikalności.

Dlaczego kolej z dotacjami od samorządów na poziomie kilkudziesięciu tysiecy
pln (na podkłady było bodaj 30k) i przy takim oblozeniu pociagow, chwyta sie
ciecia wagonow?

pozdr
a


Źródło: topranking.pl/1572/cysterny,z,piaseczynskiej,waskotorowki.php


Temat: Cysterny z Piaseczyńskiej Wąskotorówki
Użytkownik "ANDRZEJ JAN TAJCHERT" <atajch@neostrada.plnapisał w
wiadomości


A w tym ze nie poinformowano innych kolei że jest plan pociecia, moze ktos
by odkupil, tez nie widzisz nic zlego?


Bez dwoch zdan zgadzam sie w calosci!


A ze powojenne - to co? Zabytek to nie tylko kwestia wieku ale i
unikalności.


Czy jest sens trzymac 6 takich samych wagonow, skoro jeden pokazuje nam
wszystko (tutaj zachowano akurat 2)? Dla przykladu, troche niekolejowo. W
Szczecinie powstalo Muzeum Techniki i Komunikacji. Czy to znaczyc, ze mamy
brac kazda przeznaczona do pociecia (w przyszlosci) "105-tke", ktorych mamy
obecnie 170? Jakby nie patrzec za 30 lat moze byc juz w jakims sensie
zabytkiem, ale jeden wagon z danego typu bedzie nam obrazowal takze
pozostale kilkadziesiat wagonow (nie dot. malowan, oraz detali na zasadzie,
ze w jednym skrzypialy drzwi przy otwieraniu, a w innym nie).


Dlaczego kolej z dotacjami od samorządów na poziomie kilkudziesięciu
tysiecy pln (na podkłady było bodaj 30k) i przy takim oblozeniu pociagow,
chwyta sie ciecia wagonow?


Bo jest problem odpowiedzialności i ryzyka.


Źródło: topranking.pl/1572/cysterny,z,piaseczynskiej,waskotorowki.php


Temat: Ytong - pytanie
Do czego mozna wykorzystac stare podklady kolejowe?
Domu z tego nie zrobisz - bo smierdzi i toksyczne.
Ogrodzenie? Ciac na mniejsze belki... czy co?
Palic w piecu? Szkoda komina (o zdrowiu nie wspomne)

Naprawde! Jestem bardzo ciekaw co mozna z tym zrobic.


Źródło: topranking.pl/1559/ytong,pytanie.php


Temat: Zlodzieje
Wasze wypowiedzi sa wstrzasajace i swiadcza o kompletnej niewiedzy. Po
pierwsze, powinno sie je zrobic "niezbednymi", a jesli to niemozliwe, to sa
one potrzebne kolei tam, gdzie wyrabane do niemozliwosci linie maja 15km/h i
podklady ktorych sie nie da juz wybrac widlami.

Wiekszosc odcinkow Gornoslaskich Kolei waskotorowych zlikwidowano w ten
sposob, ze firma likwidujaca sobie wziela tory z wagonami jako zaplate za
wykonanie roboty. Moze byla flaszka dla naczelnika.

Niewiem, co Wam, Michale i Remiku, odpalilo, ale chyba nie wiecie o czym
mowice albo powinniscie sie powaznie zastanowic nad tym o czym mowicie.
Istnieje powazna roznica pomiedzy slowem "niepotrzebne' i "nieuzywane". W
ramach firmy PKP, wiekszosc rzeczy jest juz nieuzywana iniepotrzebna,
uwzgledniajac linie kolejowe i lokomotywy.   W aspekcie globalnego systemu
transportowego, noglyby one byc zagospodarowane i wykorzystane przynoszac
zyski lokalnym operatorom. Wysuncie sie ze swojej skorupki i zobaczcie jak
to sie robi w Niemczech, Szwajcarii, a ostatnio i blizej - w Czechach i na
Wegrzech. Do kolei nie trzeba doplacac - mozna w nia inwestowac. A to jest
powazna roznica, chociaz dla wieksosci listowiczow, jak widac znaczy to to
samo.

Likwidacja tak linii jak i lokomotyw to czesc planowego dzialania PKP pod
tytulem "pies ogrodnika, sam nie zje i drugiemu nie da". Przyszle koleje
lokalne, jesli w ogole powstana, w co watpie, dostana tylko puste pasy ziemi
i w najlepszym wypadku ruiny budynkow kolejowych. To o czym mowicie to jest
wlasnie "rozkradanie i dewastacja majatku kolejowego" a nie "zysk". Nie
odcina sie galezi, na ktorej sie siedzi. A ciecie wielkich diesli to inny
problem - kolejom lokalnym moga sie one przydac tylko do ruchu towarowego, w
ruchu pasazerskim sa zbedne. Oplacalne zadanie dla SU45 to ciagniecie
ciezkich pociagow osobowych i pospiesznych o masie 600 ton, a nie kilku
wagonikow.

Jakub

Użytkownik Remik <re@kolej.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:392C02A9.59C2C@kolej.pl...

Michał Dembiński wrote:

| Zamiast kasować kursy, powinni wyrywać zbędne tory i sprzedawać na złom.
| Nieużywanych torów musi być wiele tysięcy kilometrów - ile to metrów


sześciennych dobrego

| żelaza.
| Co Wy na to?

Dobry pomysl. Przynajmniej nie odzyskiwanoby pieniedzy na cieciu
lokomotyw.


Źródło: topranking.pl/1570/zlodzieje.php


Temat: Zamknęli moją lokalkę
Znowu uwalili moją lokalkę. Już dwa razy ją uwalali i dwa razy przywracali.
Raz przywrócili trzy pary, a potem dwie. Teraz kategorycznie powiedzieli, że
przewozy zostały zawieszone na stałe. Zresztą ciekawe zestawienie. Zawieszone
na stałe. Samorząd nie wpłacił określonej przez kolej sumy, a kolej twierdzi,
że za tę, którą obiecano można by uruchomić pół pary składów na dobę. To
trochę mało, nawet jak na tutejszego przewoźnika.
Siedzę więc w oknie i obserwuję puste dziś tory. Towar nie jeździ tu od ośmiu
lat, więc w zasadzie nie należy się spodziewać żadnego ruchu. Tylko pszczoły
zapylają żółte kwiaty na zboczach niewielkiego nasypu, na którym pruscy
inżynierowie zaprojektowali kiedyś żelazną drogę. Jak co dzień pojawia się też
czarny pies, wychodzący na spacer z postawnym mężczyzną z sąsiedniej klatki.
Zawsze chodzą torami o tej porze. Dziś także oglądają się co jakiś czas do
tyłu. Widać, że przeoczyli informację o zawieszeniu.
Mija godzina. Wciąż obserwuję torowisko. Czarnego psa zastąpił szary.
Przybłęda z pobliskich działek.
Po półtorej godzinie niespodzianka. Słychać syrenę i w oddali pojawia się
pojazd. Reflektory zbliżają się powoli i rozpoznaję na łuku drezynę WM10 z
pełną załogą na pokładzie. Mają masę narzędzi i jadą w kierunku interioru
linii. Do końcowej stacji, która jeszcze w latach sześćdziesiątych była
węzłem, w siedemdziesiątych przelotówką, a w osiemdziesiątych końcówką.
Obecnie jest już niczym.
Mimo to drezyna zmierza tam z maksymalną prędkością, czyli wolno kolebiąc się
na zużytych podkładach i szynach. Jadący nią robotnicy leniwie palą papierosy
i niezbyt intensywnie rozmawiają. Do moich uszu dobiegają jedynie przekleństwa
i spójniki. W ciągu kilku minut drezyna przejeżdża pod moim oknem, przez
pobliski przejazd i znika za kolejnym łukiem na granicy lasu.
Ciekawe po co jechali ci robotnicy? Ciąć to co zostało? Czy może zabezpieczyć
jakieś budynki? Mieli sporo prętów zbrojeniowych, więc może jednak to drugie.
Zresztą chyba nie mam ochoty rozważać tej sprawy. Wolę piwo. W radiu koncert
T.LOVE. Muszę coś zrobić ze swoim życiem. Znaleźć jakąś pracę, ustabilizować
swoje dążenia. W końcu nie można całe życie tkwić w tym oknie. Zwłaszcza, że
już właściwie nie ma po co...

pzdr
ws


Źródło: topranking.pl/1571/zamkneli,moja,lokalke.php


Temat: Z czego zrobić ścieżkę ?
Podkłady kolejowe można kupić w sklepach ogrodniczych, widziałam w całości i
cięte na kawałki. Takie w kawałkach (ok. 60cm) były po 8zł. Podkłady są bardzo
twarde, trudno je ciąć. Nagrzane słońcem niemiłosiernie śmierdzą.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,25134818,25134818,Z_czego_zrobic_sciezke_.html


Temat: podkłady kolejowe
Podkłady kolejowe nagrzane słońcem cuchną niesamowicie.
Moze lepiej zamiast podkładów dać bale bejcowane na ciemno? Nie śmierdza i dają
się ciąć na odpowiednią długość. Podkłady są bardzo twarde, "domowym sposobem"
ich nie potniesz.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,309,40956376,40956376,podklady_kolejowe.html



© 2009 NALOTY NA SKLEPY Z DOPALACZAMI..

Home jaja Pop pl java gratis